روژدانلود

سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز شارژآنلاین سیستم همکاری در فروش گروه بازرگانی پردیس

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

این سایت را حمایت می کنم

rojdl.loxblog.com value rojdl.loxblog.com Real PR rojdl.loxblog.com Trust rojdl.loxblog.com Alexa/PageRank rojdl.loxblog.com CY/PageRank

نرم افزار بهینه سازی اندروید - IObit Advanced Mobile Care 3.3 Android

بازدید: 1972
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نرم افزار بهینه سازی اندروید - IObit Advanced Mobile Care 3.3 Android

اگر در حال خواندن این مطلب هستید حتما موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، و حتما نرم افزارهای زیادی هم روی دستگاه شما وجود دارد. اما این مطلب را از دست ندهید. چون نرم افزاری که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد یکی از ارزشمند ترین نرم افزارهای اندروید است.

 

بزرگترین دغدغه کاربران موبایل های اندروید، پرشدن حافظه رم و کاهش سرعت موبایل است. وقتی گوشی خود را Hard Reset کرده باشید یا هیچ نرم افزاری روی آن نداشته باشید سرعت بسیار عالی است. اما به مرور زمان و با نصب برنامه های مختلف، سرعت موبایل شما به طرز محسوسی کاهش پیدا میکند.

(برای آشنایی با Hard Reset به پانویس این مطلب مراجعه کنید)

 

این کاهش سرعت مخصوصا در هنگام اجرای بازی ها خودش را نشان میدهد. طوری که ممکن است شما قید بعضی از بازی ها را بزنید. چون بسیار کند و عذاب آور اجرا میشوند.

 

نرم افزار IObit Advanced Mobile Care متخصص بهینه سازی موبایل های اندروید است. این نرم افزار میتواند با ابزارهای مختلف و خالی کردن حافظه Ram، باعث افزایش سرعت گوشی و تبلت شماشود. یکی از جالب ترین ابزارهای این نرم افزار، Game Speeder است که میتواند کاری کند تا بازی ها با سرعت بسیار خوب اجرا شوند.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار میتوان به ویروس یابی، کاهش مصرف باتری، و انتقال برنامه های نصب شده به کارت حافظه اشاره کرد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 13 / 3 / 1393 ساعت: 11:45 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC

بازدید: 1739
دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC

از همان ابتدای شکل گیری و رونق صنعت بزرگ گیم و بازی سازی این بحث به میان بوده که برای ساخت یک عنوان موفق تا چه حد می توان از یک فیلم موفق و صنعت فیلم سازی بهره برد ؟ بزرگان سینما اغلب بازی های رایانه ای را عناوینی بی محتوا صرفا برای وقت گذرانی تلقی کرده اند در صورتیکه برخی بازی سازان بزرگ با معرفی عناوینی که با بهره گیری از همتای سینمایی خود ساخته شده اند ثابت کردند که بازی های رایانه ای می توانند در کنار یک فیلم موفق با همان نام بدرخشند و خود را به جهان معرفی کنند.از این قبیل بازی ها که بر اساس فیلم های موفق سینمایی ساخته شدند می توان به سری ارباب حلقه ها یا مرد عنکبوتی یا بتمن یا همین سری موفق بیگانه ها اشاره کرد که با عرضه جدیدترین عنوان خود در سال ۲۰۱۳ قصد دارد این بخش از بازی های رایانه ای را وارد فاز دیگری کند.به طور کلی A: CM یک تجربه متفاوت برای دوستداران سری بیگانگان رقم خواهد زد به طوریکه آنها را یاد عناوین اصلی سری خواهد انداخت.داستان بازی مربوط به وقایع بعد از نسخه دوم سری بیگانه می باشد که گروهی برای جستجو به سفینه سولاکو اعزام شده اند تا به بررسی اتفاقات عجیب درون آن بپردازند.مخاطب در نقش یکی از اعضای گروه با نام گروهبان Cristopher Winter ظاهر خواهد شد که وظیفه دارد افراد گم شده در سفینه مخصوصا ریپلی را پیدا کند.در سفینه نام برده شده هیچگونه حیاتی وجود ندارد و به شکلی مخروبه به نظر می رسد که محل مناسبی برای تولید مثل و حیات موجودات بیگانه شده و به محل زندگی آنها تبدیل شده است.البته تمام بازی در همین سفینه دنبال نمی شود و بخشی نیز به سیارات کشیده می شود.خط اصلی داستان حول اتفاقاتی است که برای این گروه در راه نجات دادن افراد گمشده اتفاق می افتد…

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 3 / 3 / 1393 ساعت: 15:41 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دانلود بازی Alan Wake برای PC

بازدید: 1793
دانلود بازی Alan Wake برای PC
 عنوانی است که به صورت انحصاری برای x360 عرضه شد اما در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم pc هم منتشر شد. نویسنده این بازی آقای سم لیک از استدیو Remedy است که خالق کاراکتر مشهور مکس پین است که تبحر بالایی در خلق عناوین درام و جامع شناسانه دارد. با میهن گیم همراه شوید و نسخه PC بازی را دانلود کنید.
Alan Wake نویسنده مشهوری است که به واسطه رمان های ترسناکش، طرفداران زیادی به دست آورده و به همراه همسرش زندگی خوبی را دنبال می کند. اوضاع به همین خوبی پیش نرفته و کابوس های پیاپی Alan را اسیر خود می سازند، به گونه ای که او دیگر نمی تواند رمان هایش را ادامه دهد. Alice همسر مهربانش برای رهایی Alan از این کابوس ها با او به شهر تفریحی Bright Falls می رود تا شاید این کابوس ها از زندگی آن ها بیرون رود، غافل از اینکه کابوس این بار با قدرتی وصف ناشدنی به استقبال آن ها می آید! Alice در قعر تاریکی فرو می رود و Alan برای یافتن و نجات او باید با تاریکی مبارزه کند. Sam Lake دوست داشتنی، این بار دست به خلق یک داستان روانشناسانه و دلهره آور زده که از نظر نوع پردازش داستان،‌ کمتر عنوانی در این نسل به آن شباهت دارد. یک داستان پر رمز و راز و پیچیده که تا آخرین لحظه شما را مجذوب خود کرده و تا مدت ها پس از پایان بازی، در ذهن شما باقی می ماند.
 در بخش گیم پلی هم نویسنده بازی آقای سم لیک سعی کرده که به جای ترساندن مخاطب، وی را دچار استرس و دلهره کند، برای پیشروی میتوانید از اتومبیل استفاده کنید یا به تنهایی در جنگل های مه آلود قدم بزنید که کاری بس سخت است! در طول بازی شاهد المان های سبک Action Adventure و Survival Horror هستید. دشمنانی که در توهم آلن وجود دارند سعی میکنند در تاریکی مخفی شوند و برای آلن ترس ایجاد میکنند. اینجا وی میتواند از چراغ قوه استفاده کند و آن ها را ببیند و بعد با اسلحه گرم آن ها را از بین ببرد.جالب است بدانید آلن در توهمش چیزهای جالبی را می بیند. دسته ای کلاغ که به او حمله ور میشود و یا هنگامی که مشغول دویدن در جنگل تاریک است دوربین کمی عقب می رود و عده ای دشمنان به او حمله ور می شوند! آلن ویک یک درام تعاملی و یک عنوان دلهره آور با استفاده از الگوهای روانشناسی است که آقای سم لیک به خوبی توانسته است از پس نوشتن داستان آن بر بیاید. آلن اگرچه به اندازه مکس پین محبوب نیست اما حس همدردی با او که در کابوس هایش گرفتار شده است می تواند جذاب باشد. شما را به دانلود این بازی از روژدانلود م دعوت می کنم.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 3 / 3 / 1393 ساعت: 15:34 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دانلود فیلم خلافکاران

بازدید: 1543
دسته بندی: ,,
دانلود فیلم خلافکاران

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای خلافکاران

دانلود فیلم ایرانی خلافکاران از روژدانلود

فیلم ایرانی خلافکاران با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 3 / 3 / 1393 ساعت: 15:27 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

آهنگ جدید رشاد رپ2 به نام یه مرد

بازدید: 1336
دسته بندی: ,,,
آهنگ جدید رشاد رپ2 به نام یه مرد

دانلود آهنگ جدید رشاد رپ2 به نام یه مرد  در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 2 / 3 / 1393 ساعت: 17:2 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ویرایش خنده دار عکس صورت در اندروید - Photo Warp 1.2 Android

بازدید: 1455
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نرم افزار ویرایش خنده دار عکس صورت در اندروید - Photo Warp 1.2 Android

احتمالا بیشتر شما با ابزار Warp در نرم افزارهای ویرایش عکس آشنا هستید. با کمک این ابزار میتوانید قسمت های دلخواه عکس را بکشید تا آن قسمت حالت کشیدگی پیدا کند. با کمک این ابزار میتوان جلوه های خنده دار و جالبی ایجاد کرد.

 

حالا میخواهیم نرم افزاری برای اندروید به شما معرفی کنیم که میتواند همین کار (یعنی ایجاد کشیدگی در عکس) را انجام دهد. به این ترتیب میتوانید شکل جالب و خنده داری به عکس افراد بدهید.

 

نرم افزار Photo Warp که در موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب است در عین سادگی کار، نتیجه های بسیار رضایت بخشی ایجاد میکند. توسط این نرم افزار میتوانید خودتان کشیدگی های دلخواه را ایجاد کنید. و یا از افکت های آماده نرم افزار کمک بگیرید.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 2 / 3 / 1393 ساعت: 16:58 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار افزایش کیفیت آهنگ - Sound Normalizer 5.7

بازدید: 1402
نرم افزار افزایش کیفیت آهنگ - Sound Normalizer 5.7

یک آهنگ یا فایل صوتی بی کیفیت دارید؟ نرم افزار Sound Normalizer به شما کمک خواهید کرد تا کیفیت آن را افزایش دهید!

 

نرم افزار Sound Normalizer متخصص تعمیر فایل های صوتی است. این نرم افزار میتواند با حذف نویز و افزایش کیفیت فایل صوتی، آن را به سطح مطلوب برساند. اگر یک فایل صوتی قدیمی دارید یا آهنگی را دانلود کرده اید که کیفیت پایینی دارد میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. یا اگر با میکروفن صدای خودتان را ضبط کرده اید و میخواهید کیفیت و شدت صدای آن بالا برود نرم افزار Sound Normalizer به شما کمک خواهد کرد.

 

این نرم افزار از فرمت های مختلف صوتی پشتیبانی میکند. و امکان ویرایش Tag و تبدیل فایل های Wav و MP3 را نیز دارد.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 20:6 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار نمایش مشخصات پردازنده (CPU) کامپیوتر - CPU-Z 1.6

بازدید: 1705
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار نمایش مشخصات پردازنده (CPU) کامپیوتر - CPU-Z 1.6

مغز متفکر هر کامپیوتر است. CPU مخفف عبارت Central Processing Unit (واحد پردازش مرکزی) است.

 

در واقع تمام محاسبات و پردازش ها توسط CPU انجام میشود. به همین دلیل است که مهم ترین فاکتور در تعیین سرعت یک کامپیوتر، پردازنده یا CPU آن است.

 

حتی در گوشی های موبایل نیز حرف اول و آخر را CPU میزند. به همین دلیل کمپانی های بزرگ همیشه برای ساخت CPU های کوچک تر و قدرتمند تر تلاش میکنند.

 

شاید جالب باشد اگر بدانید که سیستم پردازنده در کامپیوترهای اولیه به بزرگی یک اتاق بود! پردازنده ها به مرور کوچک تر و قوی تر شدند. تا جایی که امروز پردازنده هایی به اندازه یک دانه ارزن ساخته میشوند که قدرت و سرعت بسیار بالایی دارند.

 

از این مقدمه که بگذریم، در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که قادر است مشخصات دقیق CPU کامپیوتر را به شما نشان دهد.

 

نرم افزار CPU-Z میتواند دقیق ترین جزئیات مربوط به CPU مثل شرکت تولید کننده، سرعت، مقدار حافظه Cache، مدل، سرعت باس، و ... را نمایش دهد. استفاده از این نرم افزار نیاز به هیچ دانش فنی ندارد. تنها کافیست آن را اجرا کنید و مشخصات دقیق پردازنده کامپیوتر خود را ببینید.

 

علاوه بر اطلاعات CPU، این نرم افزار قادر است مشخصات سایر قطعات مثل رم و کارت گرافیک را نیز نمایش دهد.

دانلود در ادامکه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 19:54 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار امنیت اینترنت کاسپرسکی 2013 ، نسخه فارسی - Kaspersky Internet Security 2013 Farsi

بازدید: 1401
دسته بندی: نرم افزار,امنیت,,
نرم افزار امنیت اینترنت کاسپرسکی 2013 ، نسخه فارسی - Kaspersky Internet Security 2013 Farsi

امروزه و با فراگیر شدن اینترنت و استفاده از آن برای امور مختلف، مسئله حفظ امنیت در اینترنت نیز بسیار مهم شده است.

نرم افزار امنیت اینترنت کسپرسکی، از کامپیوتر و اطلاعات شما در هنگام گشت و گذار در اینترنت محافظت میکند.

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار امنیت اینترنت کسپرسکی، یعنی Kaspersky Internet Security 2013 را برای شما آماده کرده ایم. آن هم نسخه فارسی این نرم افزار. تا کاربرانی که تسلط کمتری به زبان انگلیسی دارند هم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 17:4 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

آنتی ویروس 2013 آویرا، به همراه آپدیت آفلاین - Avira Antivirus Free 2013 v13.0.0.3640

بازدید: 1256
دسته بندی: نرم افزار,امنیت,,
آنتی ویروس 2013 آویرا، به همراه آپدیت آفلاین - Avira Antivirus Free 2013 v13.0.0.3640

نسخه جدید آنتی ویروس رایگان آویرا، Avira Antivirus Free 2013 v13.0.0.3640 منتشر شد!

 

توجه: فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس، در هر 24 ساعت به روز میشود.

 

به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن و قوی هستید که دردسر رجیستر کردن نداشته باشد و به راحتی آپدیت شود؟

 

آنتی ویروس جدید و رایگان کمپانی آویرا، یعنی Avira AntiVir Free 13 را امتحان کنید. با استفاده از این آنتی ویروس دیگر نگرانی بابت Expire شدن، غیرفعال شدن، و یا عدم آپدیت نخواهید داشت. این آنتی ویروس قدرتمند به طور روزانه قابل آپدیت بوده و نیازی به سریال و کرک و Key ندارد.

 

شاید اسم این آنتی ویروس کمی برایتان نا آشنا باشد. اما اگر بدانید که در سال 2012 جزو برترین آنتی ویروس ها انتخاب شده، شاید با اطمینان بیشتری آن را نصب کنید.

 

توجه: قبلا نسخه دیگری از آنتی ویروس آویرا 2013 در سایت معرفی شده بود. این مطلب حاوی آخرین ورژن این آنتی ویروس به همراه آپدیت آفلاین آویرا 2013 میباشد.

دانلود  در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 16:55 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

آنتی ویروس اوست 8 ، نسخه رایگان - Avast Antivirus Free 8

بازدید: 1486
دسته بندی: نرم افزار,امنیت,,
آنتی ویروس اوست 8 ، نسخه رایگان - Avast Antivirus Free 8

نسخه هشتم آنتی ویروس رایگان اوست، Avast Antivirus Free 8 منتشر شد!

 

به روز رسانی : آپدیت آفلاین اضافه شد.

 

در شرایطی که تهیه نسخه اصلی آنتی ویروس های پولی برای اکثر کاربران داخل کشور میسر نیست، و همچنین مشکلاتی که برای آپدیت آنتی ویروس های کرک شده و قفل شکسته وجود دارد، استفاده از آنتی ویروس های رایگان بسیار گزینه ی مناسبی است. تا دیگر نگران Expire شدن یا عدم آپدیت آنتی ویروس خود نباشید.

 

جدیدترین نسخه آنتی ویروس رایگان اوست، یعنی Avast Free Antivirus 8 هفته گذشته منتشر شد. این آنتی ویروس با وجود اینکه رایگان است، اما نیاز کاربران خانگی به یک آنتی ویروس خوب را کاملا برطرف می کند. این آنتی ویروس به صورت روزانه قابل آپدیت می باشد. آپدیت های کم حجم و امکان به روز رسانی برای کاربران داخل ایران، از امکانات خوب این آنتی ویروس قدرتمند است.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 16:48 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دات نت فریم ورک 3.5، مخصوص ویندوز هشت - Microsoft .NET Framework 3.5 for Windows 8

بازدید: 2569
دسته بندی: نرم افزار,ویندوز,,
دات نت فریم ورک 3.5، مخصوص ویندوز هشت - Microsoft .NET Framework 3.5 for Windows 8

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 16:46 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
نظرات()

نرم افزار بهینه سازی ویندوز - Toolwiz Care 3.1

بازدید: 1353
دسته بندی: نرم افزار,ویندوز,,
نرم افزار بهینه سازی ویندوز - Toolwiz Care 3.1

هرچقدر هم که ما مراقب ویندوز خود باشیم بالاخره بعد از مدتی دچار مشکلات کوچک و بزرگ میشود. از خطاهای عجیب و غریب گرفته تا کاهش سرعت ویندوز و نرم افزارها.

 

چاره کار، استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز است. این نرم افزارها میتوانند با رفع مشکلات سیستم، باعث افزایش کارایی و سرعت کامپیوتر شوند. و همچنین برخی از خطاها و مشکلات را برطرف کنند.

 

اما از کدام نرم افزار برای بهینه سازی ویندوز استفاده کنیم؟ صدها نرم افزار برای این کار وجود دارند و هر کدام ادعای برتر بودن را دارند.

 

نرم افزار Toolwiz Care با مجموعه کاملی از ابزارها و سابقه ای درخشان، یکی از بهترین نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز است. این نرم افزار شامل بیش از 40 ابزار برای رفع مشکلات، بهینه سازی، و افزایش امنیت ویندوز میباشد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 16:42 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار تغییر نام گروهی فایل ها - TweakNow FileRenamer

بازدید: 1692
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار تغییر نام گروهی فایل ها - TweakNow FileRenamer

بهترین راه برای اینکه همیشه فایل هایمان مرتب باشد و به راحتی بتوانیم فایل مورد نظرمان را در آرشیو خود پیدا کنیم این است که آنها را با نظم و ترتیب دسته بندی و نام گذاری کنیم. مخصوصا اگر فایل های عکس یا موسیقی (MP3) باشد.

 

نام گذاری مرتب فایل ها علاوه بر اینکه امکان پیدا کردن آنها را ساده تر میکند، باعث میشود تا به ترتیب در هر فولدر نمایش داده شوند.

 

فرض کنید فولدری شامل 100 عکس از جشن تولد خود دارید و میخواهید آنها را به ترتیب از  My Party 100 تا My Party 200 نام گذاری کنید. چه راهی به ذهنتان میرسد؟

 

یکی از روش ها این است که همه آنها را انتخاب (Select) کنید و گزینه Rename را بزنید. اما این روش بسیار محدود است و انتخاب های زیادی برای نام گذاری به صورت دلخواه ندارید.

 

اما توسط نرم افزار TweakNow FileRenamer میتوانید هر تعداد فایل و فولدر را به راحتی و به صورت دلخواه خود تغییر نام دهید. این نرم افزار میتواند فایل ها را با شماره، حروف الفبا، و یا به صورت های دیگر تغییر نام دهد.

 

ویرایش Tag در حین تغییر نام، از سایر قابلیت های این نرم افزار است.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 9:48 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار دانلود کامل یک سایت - Website Ripper Copier 3.9

بازدید: 1807
نرم افزار دانلود کامل یک سایت - Website Ripper Copier 3.9

میخواهید کل محتویات یک سایت را به همراه عکس ها و مقالات دانلود کنید؟ یا شاید اینترنت پرسرعت دارید و میخواهید تمام آهنگ ها و فیلم های یک سایت را یکجا دانلود کنید! پس در این مطلب همراه ما باشید.

 

نرم افزار Website Ripper Copier قادر است تمام محتویات یک سایت را برای شما دانلود کند. این محتویات میتواند شامل متن، عکس، فایل های صوتی و تصویری (فیلم و آهنگ)، نرم افزار و غیره باشد.

 

همچنین توسط این نرم افزار میتوانید فقط یک دسته بندی خاص یا یک نوع فایل مشخص را دانلود کنید. مثلا فقط فایل های موسیقی که در دسته بندی خواننده مورد علاقه شما قرار دارند را از یک سایت دانلود کنید.

 

فایده دانلود کامل صفحات یک سایت این است که میتوانید بعدا و بدون نیاز به اینترنت مطالب مورد نظر خود را مطالعه کنید. فایده دانلود فایل ها هم نیازی به توضیح ندارد! این نرم افزار میتواند شما را از جستجو در صفحات مختلف بی نیاز کند.

 

نرم افزار Website Ripper Copier دارای تنظیمات مختلف برای دانلود محتویات یک سایت است. و به این ترتیب میتوانید تمام محتوا یا فقط محتوای مورد نظر خود را از یک سایت دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 9:46 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار اطلاع از نسخه جدید برنامه های نصب شده - Software Informer 1.2

بازدید: 1524
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار اطلاع از نسخه جدید برنامه های نصب شده - Software Informer 1.2

آیا دوست دارید به محض انتشار نسخه جدید یک نرم افزار از آن باخبر شوید؟

 

هرکدام از ما ده ها نرم افزار مختلف بر روی ویندوز خود نصب کرده ایم. بسیاری از آنها نرم افزارهای محبوب و پرکاربرد ما هستند که همیشه با آنها سروکار داریم. و چه بهتر که همیشه جدیدترین ورژنآنها را بر روی ویندوز خود داشته باشیم.

 

اما اطلاع از به روز رسانی تمام نرم افزارها کار بسیار سختی است. باید به سایت تک تک آنها سر بزنیم و ببینیم که آیا نسخه جدیدی منتشر شده است یا خیر.

البته بعضی از نرم افزارها امکان Check for Update دارند که بلافاصله بعد از انتشار یک نسخه جدید کاربر را مطلع میکنند. اما این قابلیت در همه نرم افزارها وجود ندارد.

جستجوی سایت های دانلود برای اطلاع از نسخه های جدید هم کار دشوار و زمان گیری است.

 

در این مطلب، نرم افزاری به شما معرفی میکنیم که به راحتی میتواند شما را از جدیدترین نسخه از نرم افزارها مطلع کند.

 

نرم افزار Software Informer قادر است تا سیستم شما را اسکن کرده و لیست تمام نرم افزارها و بازی های نصب شده را کنترل کند. سپس از طریق بانک اطلاعاتی خود (به صورت آنلاین) آخرین ورژن از هر نرم افزار را دریافت کرده و اگر جدیدتر از نسخه نصب شده در سیستم شما باشد، به شما اطلاع خواهد داد.

 

کافیست تا نرم افزار Software Informer را نصب و اجرا کنید. سپس این نرم افزار لیستی از برنامه های نصب شده در سیستم به همراه ورژن آنها را نمایش میدهد. و اگر نسخه جدیدی برای هر نرم افزار منتشر شده باشد به شما اطلاع خواهد داد.

 

اگر فقط میخواهید از آپدیت چند نرم افزار خاص با خبر شوید، میتوانید آنها را در این نرم افزار تیک بزنید تا فقط در مورد آن نرم افزارهای خاص به شما اطلاع رسانی کند.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 9:43 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ویرایش PDF و ایجاد تغییرات در آن - WinPDFEditor 2

بازدید: 1882
دسته بندی: نرم افزار,اداری ,,
نرم افزار ویرایش PDF و ایجاد تغییرات در آن - WinPDFEditor 2

فایل های PDF به صورت عادی قابل ویرایش نیستند. در واقع این فرمت اصلا برای ویرایش ساخته نشده است. هدف از اختراع فرمت PDF ، امکان نمایش فایل های متنی در همه جا و بدون نیاز به نصب فونت بوده است.

 

فرمت PDF توسط کمپانی Adobe پشتیبانی میشود و برنامه استاندارد نمایش آن، نرم افزار Adobe Acrobat Reader یا همان Adobe Reader است. این فرمت برای این ساخته شده تا کاربران بتوانند فایل های متنی و اسناد خود را روی هر کامپیوتری به راحتی و بدون به هم ریختگی فونت ها نمایش دهند. به همین دلیل امروزه نرم افزار Adobe Reader تقریبا بر روی تمام کامپیوترها نصب میشود. (حتما شما هم این نرم افزار را در ویندوز خود دارید)

 

اما اگر شما به هر دلیل مایل به وبرایش و ایجاد تغییرات در یک فایل PDF هستید، میتوانید از نرم افزارهای دیگری که برای این کار وجود دارند استفاده کنید.

 

یکی از این نرم افزارها برای ورایش PDF، نرم افزار WinPDFEditor است. این نرم افزار میتواند تغییراتی مثل اضافه کردن متن و عکس به یک فایل PDF، حذف برخی قسمت ها، و تغییر فونت و اندازه متن را انجام دهد.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 9:40 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دانلود نرم افزار حفاظت در برابر تروجان، کرم ها و جاسوس افزارها WinPatrol 30.5.2014.0 برای ویندوز

بازدید: 1529
دسته بندی: نرم افزار,امنیت,,
دانلود نرم افزار حفاظت در برابر تروجان، کرم ها و جاسوس افزارها WinPatrol 30.5.2014.0 برای ویندوز

WinPatrol یک نرم افزار امنیتی سبک جهت محافظت در برابر کرم ها، تروجان، کوکی ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزارها و ... می باشد.
در نگاه اول، این ابزار، دارای مقدار زیادی از گزینه ها و بسیاری از ویژگی های است که شما واقعا نمی دانید که کدام یک را باید کلیک کنید ولی با این حال، تمام توابع با نظم خاصی  در تب خودش قرار گرفته و هر یک با تنظیمات موجود سازماندهی می شوند.
از طریق زبانه اختصاص داده شده  به راحتی می توانید  عملیات های در حال اجرا  را مدیریت کنید و اطلاعاتی مانند اندازه فایل و ماژول را پیدا کنید.
همچنین این امکان را می دهد که کوکی های اینترنت اکسپلورر و یا فایرفاکس را تنها با یک کلیک مدیریت کنید.
علاوه بر این، به محض رسیدن برخی از نرم افزارهای جاسوسی به کامپیوتر و تلاش آنها برای مخفی کردن فایل های مخرب، این برنامه اجازه دسترسی به آن فایل ها را به کاربر می دهد.
این نرم افزار رایگان بسیار سبک و کار با آن برای افراد مبتدی هم آسان است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 28 / 2 / 1393 ساعت: 13:52 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

آموزش شگفت انگیز فتوشاپ - از مقدماتی تا پیشرفته

بازدید: 1561
دسته بندی: آموزشی,,
آموزش شگفت انگیز فتوشاپ - از مقدماتی تا پیشرفته

مجموعه عظیم آموزش شگفت انگیز فتوشاپ ، به صورت فیلم های آموزشی به همراه سورس فایل های تمرینی

 

این مجموعه آموزشی بی نظیر، شامل 6 بخش از مقدماتی تا پیشرفته میباشد که عبارتند از:

 

بخش اول : معرفی فتوشاپ و ابزارهای های مختلف آن برای مبتدیان

بخش دوم : آموزش افکت های طراحی در فتوشاپ

بخش سوم : آموزش کامل قابلیت های Selection و Mask

بخش چهارم : آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ

بخش پنجم : آموزش مهارت های کار با لایه ها

بخش ششم : آموزش رتوش و زیبا سازی عکس ها

 

هر بخش نیز شامل فیلم های مختلف آموزشی به همراه سورس فایل های گرافیکی برای تمرین درس ها میباشد.

 

آموزش های ارائه شده در این دوره، بر اساس امکانات مشترک فتوشاپ CS4, CS5, CS6 بوده و برای هر سه نسخه قابل استفاده است.

 

این مجموعه بی نظیر برای اولین بار در ایران توسط روژ دانلود ارائه شده است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 27 / 2 / 1393 ساعت: 21:5 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دوره کامل آموزشی رازهای فتوشاپ - Photoshop Top Secret

بازدید: 1293
دسته بندی: آموزشی,,
دوره کامل آموزشی رازهای فتوشاپ - Photoshop Top Secret

مجموعه عظیم Photoshop Top Secret ، یکی از معروف ترین دوره های آموزش فتوشاپ در دنیاست. نسخه اصلی این مجموعه، حاوی 6 حلقه DVD بوده و در امریکا با قیمت 240 دلار به فروش میرسد.

 

این مجموعه آموزشی شامل آموزش گام به گام تکنیک های مختلف فتوشاپ است. چیزی که این مجموعه را از سایر دوره های آموزش فتوشاپ متمایز میکند، کار روی پروژه های منحصر به فردی است که فقط و فقط در این مجموعه آموزش داده شده است.

 

هدف اصلی در این دوره آموزشی، خلق تصاویر حرفه ای است. با کمک آموزش های Photoshop Top Secret شما میتوانید تصاویر بی نظیری خلق کنید. و یا عکس های گرفته شده را طوری ویرایش کنید که حتی حرفه ای ترین و خلاق ترین طراحان را هم به تعجب وادار کند.

 

این دوره بی نظیر آموزش فتوشاپ، شامل 6 حلقه DVD و 33 فصل آموزشی مختلف است. مدت کل آموزش ها نیز حدود 30 ساعت بوده و تمام دوره ها به همراه سورس فایل های تمرینی میباشد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 27 / 2 / 1393 ساعت: 20:44 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار عبور از قفل DVD و Blu-ray فیلم - DVDFab Passkey 8.2

بازدید: 1682
نرم افزار عبور از قفل DVD و Blu-ray فیلم - DVDFab Passkey 8.2

وجود قفل نرم افزاری بر روی فیلم های DVD و Blu-ray باعث میشود امکان کپی محتویات آنها برای کاربر وجود نداشته باشد. روش های حفاظتی مختلفی برای قفل گذاری روی دیسک های تصویری وجود دارد و عبور از این قفل ها و کپی برداری از محتویات این دیسک ها برای کاربران با روش های عادی میسر نیست.

 

این نوع قفل گذاری مختص دیسک های تصویری است و معمولا بر روی فیلم های DVD اورجینال دیده میشود. محتویات این DVD ها را نمیتوان کپی گرفت، و اگر هم کپی شود، قابل پخش نخواهد بود.

 

راه حل کپی این نوع دیسک ها، استفاده از نرم افزار DVDFab Passkey است. این نرم افزار میتواند از انواع قفل های شناخته شده و ناشناخته عبور کرده و امکان کپی محتویات را به کاربر بدهد. در واقع این نرم افزار میتواند بزرگ ترین مشکل DVD های کپی شده (یعنی پخش نشدن) را برطرف کند.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 27 / 2 / 1393 ساعت: 20:41 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دانلود بازی Age of Wonders III برای PC

بازدید: 1710
دسته بندی: بازی کامپیوتر,,
دانلود بازی Age of Wonders III برای PC

Age of Wonders III نسخه جدید بازی استراتژیک کمپانی Triumph Studios می باشد که برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۴ ساخته و منتشر شده است ، پس از مدتی طولانی نسخه سوم این بازی نیز عرضه شد ، نسخه جدید شامل تغییرات بسیار مهم است که از جمله می توان به ۳ بعدی شدن و همچنین اضافه شدن موتور گرافیکی جدید می باشد ، پادشاهان ، ملکه ها و اربابان در حال طرح ریزی نقشه های مختلف برای گسترش دامنه امپراطوری خود هستند ، شما نیز باید باید سعی کنید ضمن جلوگیری از این اتفاق قلمرو خود را گسترش دهید ، بازی با معرفی کلاس های جدیدی از سبک استراتژیک/نقش آفرینی سعی می کند تجربه ی جدیدی از این نوع سبک بازی را به گیمرها هدیه دهد ، وقت را هدر ندهید با تاسیس امپراطوری خود و حمله به دیگر قبایل و کشف افسانه های مختلف به تاخ و تاز بپردازید. ویژگی های بازی را می توان در چند مورد بیان نمود: ۱) توسعه ، اکتشاف و بهره برداری از یک دنیای فانتزی و همچنین کشف مکان های شگفت انگیز و افسانه ای از ویژگی های منحصر به فرد بازی محسوب می شوند. ۲) توسعه قلمرو خود با استفاده از توانایی های فردی و استفاده از استراتژی جنگی. ۳) ارائه دهنده سبک و کلاس جدیدی از بازی های RPG با تمرکز بر روی قدرت رهبری گیمرها. ۴) دارای چندین نژاد مختلف که در ابتدای بازی می توانید با انتخاب یکی از آنها بازی را شروع نمایید. ۵) دارای داستانی حماسی در بخش تک نفره با جزئیات بزرگ و قوانین مختلفی که برای مجموعه ای گسترده در نظر گرفته شده است. ۶) دارای بخش چمد نفره پیشرفته و گسترده. برای دانلود بازی با لینک مستقیم می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Age of Wonders III PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 دانلود دانلود بازی Age of Wonders III برای PC  در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 24 / 2 / 1393 ساعت: 1:16 منتشر شده است
نظرات()

نرم افزار ایرانی روبی، برای آموزش زبان انگلیسی - Rubi 3

بازدید: 1618
دسته بندی: آموزشی,,
نرم افزار ایرانی روبی، برای آموزش زبان انگلیسی - Rubi 3

 

نرم افزار روبی به شما کمک میکند تا در حین انجام کارهای روزمره با کامپیوتر، زبان انگلیسی را نیز فرا بگیرید. این نرم افزار کاملا فارسی بوده و دارای امکانات فراوانی برای یادگیری زبان انگلیسی است.

 

نرم افزار Rubi با وجود حجم بسیار کم، امکانات متنوع و جذابی دارد. به طوری که بدون اینکه خودتان متوجه شوید کم کم نکات جدیدی در زبان انگلیسی یاد میگیرید!

 

روال اصلی این نرم افزار، نمایش جملات و اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی است. این نرم افزار همزمان با بالا آمدن ویندوز و در پس زمینه اجرا میشود. سپس در بازه های زمانی مختلف جملاتی را همراه با ترجمه فارسی آنها نمایش میدهد.

 دانلود نرم افزار ایرانی روبی، برای آموزش زبان انگلیسی - Rubi 3  در ادامه مطالب
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 23:6 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار جامع ستاره شناسی استلاریوم - Stellarium 0.12

بازدید: 1574
دسته بندی: آموزشی,,
نرم افزار جامع ستاره شناسی استلاریوم - Stellarium 0.12

اگر به ستاره شناسی و نجوم علاقمند هستید میتوانید بدون نیاز به تلسکوپ های گران قیمت و تنها با کمک نرم افزار Stellarium به مشاهده آسمان، ستارگان و سیارات بپردازید.

 

نرم افزار استلاریوم یک برنامه جامع و کامل برای ستاره شناسی است. این نرم افزار میتواند نقاط مختلف آسمان را با وضوح بالا و به صورت سه بعدی نمایش دهد. کافیست مختصات نقطه مورد نظر را مشخص کنید تا این نرم افزار همچون یک تلسکوپ واقعی تصویر آن نقطه را به شما نشان دهد.

 

اما نرم افزار Stellarium فقط برای مشاهده آسمان نیست. نقطه قوت این برنامه، امکانات فراوان نرم افزاری آن است. مکان دقیق اجرام آسمانی توسط این نرم افزار قابل ردیابی هستند. (شامل ستارگان، سیارات و مدارهای آنها، منظومه ها، سنگ های آسمانی و ...)

 

دانلود نرم افزار جامع ستاره شناسی استلاریوم - Stellarium 0.12  در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 23:4 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

کتاب ایده های طراحی آرم و لوگو - Symbols Design Idea eBook

بازدید: 1422
دسته بندی: آموزشی,,
کتاب ایده های طراحی آرم و لوگو - Symbols Design Idea eBook

طراحی لوگو نیاز به خلاقیت فراوانی دارد. برای طراحی لوگو و آرم نیاز نیست که شما حتما یک متخصص فتوشاپ یا گرافیست حرفه ای باشید. بلکه باید با هوش و ذکاوت بالا بتوانید منظور و پیام را در یک طرح ساده برای مخاطب بیان کنید.

 

در این مطلب، یک کتاب الکترونیکی با فرمت PDF را برای شما آماده کرده ایم که حاوی ایده های ناب و خلاقانه برای طراحی لوگو است. در این کتاب لوگوهای متنوع و جزئیات مختلف آنها با کیفیت بالا درج شده است.

 

همانطور که در نمونه لوگوهای عکس بالا نیز مشاهده میکنید، یک لوگوی حرفه ای میتواند در عین سادگی طرح، کاملا گویا باشد. اگر شما به هر دلیل نیاز به طراحی یک لوگو، آرم، یا نشانه ای خاص دارید میتوانید از ایده های موجود در این کتاب استفاده کنید.

دانلود کتاب ایده های طراحی آرم و لوگو - Symbols Design Idea eBook  در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 23:0 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار اطلس جامع بدن انسان - The Ultimate Human Body 3

بازدید: 3020
دسته بندی: آموزشی,,
نرم افزار اطلس جامع بدن انسان - The Ultimate Human Body 3

بدن انسان مملو از رمز و راز است. از هزاران سال پیش اجداد ما تلاش میکردند با همان امکانات اولیه ای که در اختیار داشتند جسد مردگان را کالبد شکافی کنند تا به اطلاعات بیشتری در مورد ساختار داخلی بدن انسان دست پیدا کنند.

 

امروزه با پیشرفت دانش پزشکی و استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته، ما اطلاعات دقیق و واضحی از اعضای داخلی بدن و نحوه کارکرد آنها در اختیار داریم. شناخت دقیق اجزای داخلی بدن، به پزشکان کمک میکند تا روش های بهتری برای درمان بیماری های مختلف پیدا کنند.

 

در مدرسه و در پایه های مختلف درسی، از کتاب علوم تا کتاب زیست شناسی، ما به طور مقدماتی با اجزای داخلی بدن آشنا شده ایم. در دانشگاه و در رشته های مختلف پزشکی نیز دانشجویان به طور تخصصی با ساختار بدن انسان آشنا میشوند.

 

نرم افزار The Ultimate Human Body ، یک اطلس جامع و کامل در مورد بدن انسان است. در این نرم افزار با ارائه عکس های دقیق، طرح های سه بعدی، و همچنین انیمیشن های مختلف، ساختار بدن انسان تشریح میشود. از نحوه کار کوچکترین سلولها گرفته تا سیستم عصبی و گوارشی، به صورت دقیق و جذاب در اختیار مخاطب قرار میگیرد.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از این نرم افزار را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 22:57 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

کتاب آموزش اسرار ویندوز 8 (ایبوک انگلیسی) - Windows 8 Secrets eBook

بازدید: 1339
دسته بندی: آموزشی,,
کتاب آموزش اسرار ویندوز 8 (ایبوک انگلیسی) - Windows 8 Secrets eBook

ویندوز 8 با مجموعه ای از امکانات و قابلیت های جدید ارائه شده است. هرچند مایکروسافت تلاش کرده تا قابلیت های جدید ویندوز 8 را طوری ارائه کند که کاربران نسخه های قبلی ویندوز نیز بتوانند به راحتی با آن کار کنند، ولی امکانات جدیدی در ویندوز 8 وجود دارد که یادگیری آنها نیازمند آموزش و یا سروکله زدن با ابزارهای مختلف است.

 

در این مطلب، کتاب اسرار ویندوز 8 (Windows 8 Secrets eBook) را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب به صورت PDF و به زبان انگلیسی است. ولی برای آموزش قسمت های جدید ویندوز 8 در آن از عکس های مختلف استفاده شده تا کاربرانی که آشنایی کمی با زبان انگلیسی دارند نیز بتوانند طبق آموزش های تصویری، امکانات جدید ویندوز 8 را یاد بگیرند.

دانلود کتاب آموزش اسرار ویندوز 8 (ایبوک انگلیسی) - Windows 8 Secrets eBook  در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 22:50 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید - Android Bootcamp 2012

بازدید: 1505
دسته بندی: آموزشی,,
مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید - Android Bootcamp 2012

امروزه سیستم عامل اندروید را میتوان در همه جا مشاهده کرد. این سیستم عامل از محدوده موبایل و تبلت ها خارج شده و بر روی بسیاری از لوازم الکترونیکی جدید قرار دارد. تلویزیون های هوشمند، یخچال، دستگاه های صوتی و تصویری، اتومبیل، و ... از جمله وسایلی هستند که به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند.

 

با توجه به رشد سریع اندروید، برنامه نویسی برای این سیستم عامل میتواند آینده درخشانی داشته باشد. اگر شما اهل برنامه نویسی هستید و به طراحی و توسعه اپلیکیشن های تحت اندروید نیز علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید.

 

در این مطلب، دوره کامل Android Bootcamp 2012 را برای شما آماده کرده ایم. این دوره به صورت تصویری (فیلم) به آموزش برنامه نویسی اندروید میپردازد.



مهم ترین سرفصل های این مجموعه آموزش برنامه نویسی اندروید عبارتند از:

- معرفی اندروید

- آشنایی با محیط برنامه نویسی اندروید

- اولین اپلیکیشن من (Hello World)

- ساختار بلوک های اصلی

- اصول طراحی اولیه یک اپلیکیشن

- آشنایی با محیط کاربری اندروید (UI)

- آشنایی با JTWriter

- آشنایی با سرویس ها

- آبجکت های هر اپلیکیشن

- تنظیمات

- انتشار نرم افزار

- امنیت در اندروید

- پایگاه های داده (دیتابیس)

- کار با لیست ها

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 22:46 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
نظرات()

بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7

بازدید: 4583

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

 دانلود بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7  در ادامه مطالب
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 22:30 منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

نرم افزار نمایش متن آهنگ - Mini Lyrics 7.6

بازدید: 1866
دسته بندی: سرگرمی,,
نرم افزار نمایش متن آهنگ - Mini Lyrics 7.6

آیا تا به حال پیش آمده است که در هنگام گوش کردن به یک ترانه بخواهید متن آن را هم ببینید؟ مخصوصا اگر ترانه به زبان انگلیسی باشد، نمایش متن آهنگ کمک میکند تا بهتر متوجه موضوع آهنگ شوید.

 

روش متداول این است که در سایت های مختلف به دنبال متن آهنگ مورد نظر خود بگردید. بعد از اینکه آن را پیدا کردید آهنگ را پخش کنید و همزمان متن را نیز مشاهده کنید. و باید حواستان باشد که در هنگام خواندن متن از آهنگ عقب نمانید!

 

اما در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که کار را بسیار ساده کرده است. این نرم افزار میتواند در هنگام پخش یک آهنگ، متن آن را به صورت اتوماتیک دریافت کرده و همزمان نمایش دهد.

 

نرم افزار Mini Lyrics میتواند متن آهنگی که پخش میشود را در محیط همان نرم افزار پخش کننده آهنگ نمایش دهد. یعنی شما مجبور نیستید از پلیر دیگری استفاده کنید. و میتوانید همزمان با پخش آهنگ از پلیر مورد علاقه خود، متن آهنگ را نیز مطالعه کنید.

دانلود نرم افزار نمایش متن آهنگ - Mini Lyrics 7.6  در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 22:27 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 352
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1
بازدید دیروز بازدید دیروز : 21
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 7
بازدید هفته بازدید هفته : 4893
بازدید ماه بازدید ماه : 7828
بازدید سال بازدید سال : 18608
بازدید کلی بازدید کلی : 152195

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.223.196.59
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

از عملکرد روژدانلود راضی هستید

درباره ما

مرجع تخصصی دانلود نرم افزار کامپیوتر،موبایل،فیلم،بازی و نرم افزار هایه کاربردی

مطالب پربازدید

آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable
آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید
دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D
نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2 نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2
آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش
بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred
بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC
نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android
توجه توجه
نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC
بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City
دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate
بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game
بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag
بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game
نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android
نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5 نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5
بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max
مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti
آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi) آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi)
مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete
نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4 نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4
نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9 نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9
بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7 بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7
آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق
نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition
فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator
نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1 نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1
نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1 نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1
نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android
نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows
مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full
کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key
نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5 نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5
نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update
نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8 نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8
بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood
کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری
نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6 نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6
نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder
بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game
آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up
نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418 نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418
بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game
نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS
آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7 آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7
نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6 نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6
نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8 نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8
نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1 نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1
ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014 ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014

مطالب تصادفی

rojdl rojdl
فایل منیجر حرفه ای اندروید - File Expert Pro 6 Android فایل منیجر حرفه ای اندروید - File Expert Pro 6 Android
نرم افزار میکس صدا - n-Track Studio 7 نرم افزار میکس صدا - n-Track Studio 7
نرم افزار کپی دیسک های خش دار - IsoBuster Pro 3.3 نرم افزار کپی دیسک های خش دار - IsoBuster Pro 3.3
نرم افزار بازیابی اطلاعات - R-Studio 7 نرم افزار بازیابی اطلاعات - R-Studio 7
نرم افزار کپی سریع فایل ها - Ultra Copier نرم افزار کپی سریع فایل ها - Ultra Copier
روش رتبه بندی سایتها توسط موتورهای جستجو روش رتبه بندی سایتها توسط موتورهای جستجو
مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید - Android Bootcamp 2012 مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید - Android Bootcamp 2012
دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC
آموزش حذف دکمه Shutdown از صفحه Login ویندوز آموزش حذف دکمه Shutdown از صفحه Login ویندوز
نحوه پاک کردن خودکار اطلاعات شخصی بعد از بستن مرورگر نحوه پاک کردن خودکار اطلاعات شخصی بعد از بستن مرورگر
نرم افزار انجام کارهای تکراری در ویندوز - Easy Macro Recorder 4.6 نرم افزار انجام کارهای تکراری در ویندوز - Easy Macro Recorder 4.6
نرم افزار ایجاد لیست از فایل های یک فولدر و پرینت آن - Directory List and Print Pro 2.17 نرم افزار ایجاد لیست از فایل های یک فولدر و پرینت آن - Directory List and Print Pro 2.17
نسخه جدید دایرکت ایکس - DirectX 9.29.1974 نسخه جدید دایرکت ایکس - DirectX 9.29.1974
نکات مفید برای تمیز کردن LCD نکات مفید برای تمیز کردن LCD
محبوب ترین نرم افزار نمایش عکس - ACDSee 17 محبوب ترین نرم افزار نمایش عکس - ACDSee 17
نرم افزار چوب اشاره گر - PointerStick 2.2 نرم افزار چوب اشاره گر - PointerStick 2.2
دلیل روشن نشدن کامپیوتر دلیل روشن نشدن کامپیوتر
آموزش ساخت بنر با فتوشاپ - Learn Banner Design in Photoshop آموزش ساخت بنر با فتوشاپ - Learn Banner Design in Photoshop
کلیدهای میانبر در تری دی مکس کلیدهای میانبر در تری دی مکس
آشنایی با Vray 2.3 آشنایی با Vray 2.3
ابزارهای مفید معماری در نرم افزار 3ds Max ابزارهای مفید معماری در نرم افزار 3ds Max
نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition
ویندوز 7 سرویس پک 1 آپدیت 2014، به همراه فعال ساز دائمی - Windows 7 SP1 2014 ویندوز 7 سرویس پک 1 آپدیت 2014، به همراه فعال ساز دائمی - Windows 7 SP1 2014
نسخه جدید مرورگر فایرفاکس - Mozilla Firefox 31 نسخه جدید مرورگر فایرفاکس - Mozilla Firefox 31
دانلود آنتی ویروس مکافی، به همراه آپدیت آفلاین - McAfee VirusScan Enterprise 8.8 + Offline Update دانلود آنتی ویروس مکافی، به همراه آپدیت آفلاین - McAfee VirusScan Enterprise 8.8 + Offline Update
مرورگر گوگل کروم، نسخه 36 نهایی - Google Chrome 36 Final مرورگر گوگل کروم، نسخه 36 نهایی - Google Chrome 36 Final

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روژدانلود و آدرس rojdl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود