روژدانلود

سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز شارژآنلاین سیستم همکاری در فروش گروه بازرگانی پردیس

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

این سایت را حمایت می کنم

rojdl.loxblog.com value rojdl.loxblog.com Real PR rojdl.loxblog.com Trust rojdl.loxblog.com Alexa/PageRank rojdl.loxblog.com CY/PageRank

نرم افزار میکس صدا - n-Track Studio 7

بازدید: 2464

نرم افزار n-Track Studio یک استودیوی کامل برای ضبط و ویرایش صدا است. از نقاط قوت این نرم افزار میتوان به Multi Track بودن اشاره کرد. یعنی میتواند چندین فایل صوتی را روی کانال های مختلف میکس کند.

 

از این نرم افزار میتوان برای ضبط صدا، میکس آهنگ، ویرایش انواع فایل های صوتی، و آهنگ سازی استفاده نمود. همچنین امکان قرار دادن هر فایل صوتی بر روی یک کانال و تنظیم صدای آن کانال وجود دارد. به عنوان مثال میتوانید صدای خود را ضبط کرده و بر روی یک آهنگ میکس کنید. و هر جا لازم بود شدت صدای خود یا آهنگ را به صورت جداگانه کم و زیاد کنید.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از روژ دانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 21:47 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

فایل منیجر حرفه ای اندروید - File Expert Pro 6 Android

بازدید: 1505
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
فایل منیجر حرفه ای اندروید - File Expert Pro 6 Android

سیستم عامل اندروید طوری طراحی شده است که برای همه کاربران (مبتدی و حرفه ای) قابل استفاده باشد. یه همین دلیل، اندروید خودش مدیریت فایل های گوشی را بر عهده میگیرد. فایل هایی مثل عکس و فیلم های دوربین، عکس های وایبر، فایل های دریافت شده از بلوتوث، فایل های دانلود شده و ...

 

در واقع سیستم عامل اندروید با کمک رابط و برنامه های کمی خود، امکان دسترسی به انواع فایل هارا برای کاربر فراهم میکند. به همین دلیل، به صورت پیش فرض دارای نرم افزار مدیریت فایل (File Manager) نیست.

 

دلیل وجود نداشتن فایل منیجر در اندروید، جلوگیری از سردرگمی کاربر است. در واقع اندروید همه کاربران را به چشم کاربر مبتدی میبیند که نیاز به کمک سیستم عامل دارند.

 

هرچند بدون فایل منیجر هم میتوان به طور کامل به فایل ها دسترسی داشت، اما همه کاربران حرفه ای ترجیح میدهند یک نرم افزار مدیریت فایل داشته باشند تا خودشان مستقیم به فایل ها دسترسی پیدا کنند. فایل منیجر میتواند قابلیت هایی در اختیار کاربر قرار دهد که در رابط های گرافیکی اندروید وجود ندارد. (مثل عملیات Cut, Copy, Paste و یا تغییر Properties و ...)

 

در این مطلب، یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای مدیریت فایل برای اندروید را به شما معرفی میکنیم.

 

نرم افزار File Expert Pro مجموعه ای از امکانات بی نظیر برای مدیریت فایل را در اختیار کاربر قرار میدهد. این نرم افزار بر روی موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب و استفاده است. در ادامه مطلب با قابلیت های این نرم افزار بیشتر آشنا خواهید شد.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 21:41 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار زمان بندی و مدیریت استفاده از کامپیوتر - Time Boss Pro 3

بازدید: 1988
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار زمان بندی و مدیریت استفاده از کامپیوتر - Time Boss Pro 3

گاهی اوقات لازم است که نحوه و زمان استفاده دیگران از کامپیوتر خود را مدیریت کنیم. مثلا والدینمیتوانند استفاده فرزندان خود از کامپیوتر را مدیریت کنند. یا اگر در شرکت خود کارمند دارید لازم است که نحوه کار آنان با کامپیوتر را برنامه ریزی کنید.

 

اگر بخواهید نحوه استفاده دیگران از کامپیوتر خود را مدیریت کنید، نیاز به نرم افزاری دارید که این کار را انجام دهد.

 

یکی از بهترین نرم افزارها برای زمان بندی و مدیریت استفاده از کامپیوتر، نرم افزار Time Boss است. توسط این نرم افزار میتوانید مدیریت کاملی بر روی نحوه استفاده دیگران از کامپیوتر خود داشته باشید. مثلا سطح دسترسی هر کاربر را تعیین کنید که به چه فایل هایی دسترسی داشته یا نداشته باشد. همچنین میتوانید زمان مجاز استفاده از کامپیوتر را تعیین کنید. (مثلا فقط 4 الی 7 بعد از ظهر)

 

این نرم افزار امکانات کاملی برای مدیریت و زمان بندی استفاده از کامپیوتر دارد. نسخه جدید نرم افزارTime Boss به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از روژ دانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 21:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دانلود بازی Outlast Whistleblower برای PC

بازدید: 2182
دانلود بازی Outlast Whistleblower برای PC

اولین دی ال سی از بازی جنجال برانگیز و ترسناک Outlast با نام Whistleblower عرضه شده است. در این DLC شما با شخصیت Waylon Park که یک مهندس نرم افزار تحت قرارداد با Murkoff بوده و هم چنین Miles و ژورنالیستی که ایمیل ها را ارسال می کرده بازی خواهید کرد. باتوجه به امنیت فوق العاده قوی پروتوکل ها، Waylon چندین هفته است که نتوانسته با زن و فرزند خود صحبت کند و به همین خاطر گروهی از دانشمندان عالم را با دکترهای متخصص که عملیاتی خطرناک و آزمایشاتی بی قانون را اجرا می کنند دور خود جمع کرده تا آزمایشاتی را بر روی بیماران خود انجام دهد! بدین وسیله وی می خواهد روح بیماران بی گناه خود را آزمایش کند تا بتواند از طریق دانشی جدید از این محدوده ی حفاظت شده خارج شود و به دیدار خانواده ی خود از طریق روحش برود!

Outlast Whistleblower PC-RELOADED

برای دانلود به اداه مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 20:28 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دیکشنری گویا، مخصوص موبایل (آیفون) - CDic iOS

بازدید: 1525
دسته بندی: بخش موبایل,آیفون,,
دیکشنری گویا، مخصوص موبایل (آیفون) - CDic iOS

نرم افزار CDic یک دیکشنری جدید برای سیستم عامل iOS است. این دیکشنری بر روی موبایل هایآیفون و تبلت های آیپد قابل نصب و استفاده بوده و امکانات فراوانی در اختیار کاربر قرار میدهد.

 

دیکشنری CDic امکان ترجمه و تلفظ لغات به 6 زبان مختلف را دارد.

 

واژه نامه های مختلفی که به همراه این دیکشنری ارائه شده است امکان ترجمه این زبان ها را فراهم میکند:

- انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی

- فرانسوی به فارسی، فارسی به فرانسوی

- ایتالیایی به فارسی، فارسی به ایتالیایی

- اسپانیایی به فارسی، فارسی به اسپانیایی

- آلمانی به فارسی، فارسی به آلمانی

- روسی به فارسی، فارسی به روسی

- انگلیسی به انگلیسی

 

همچنین تلفظ انگلیسی این دیکشنری دارای دو لهجه American و British است.

 

از سایر قابلیت های این دیشکنری میتوان به محیط کاربری انگلیسی و فارسی، و همچنین امکان دسترسی سریع به ترجمه لغات اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه مطالب برید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 10:45 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder

بازدید: 3517
دسته بندی: بخش موبایل,سیمبین,,
نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder

نرم افزار Best CallRecorder یکی از بهترین برنامه های ضبط مکالمات در گوشی های موبایل سیمبین می باشد. این نرم افزار می تواند به صورت نا محسوس در حافظه گوشی شما بنشیند و تمام تماس های ورودی و خروجی گوشی شما را ضبط کند. سایر برنامه های ضبط مکالمات، در حین ضبط هر چند ثانیه یک بار بیپ می کنند (یا به قولی بوق می زنند!) اما این نرم افزار به صورت کاملا مخفیانه و نامحسوس مکالمات شما را ضبط می کند.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 10:34 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار مدیریت گوشی های سونی - Sony PC Companion 2.1

بازدید: 1678
دسته بندی: بخش موبایل,جاوا,,
نرم افزار مدیریت گوشی های سونی - Sony PC Companion 2.1

همانطور که میدانید، به تازگی کمپانی Sony از Ericsson جدا شده است و موبایل های جدید این شرکت فقط نام Sony را روی خود دارند. نرم افزار مدیریت موبایل Sony Ericsson PC Suite نیز جای خود را به نرم افزار Sony PC Companion داده است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید موبایل های Sony را توسط کامپیوتر مدیریت کنید. کارهایی مثل مدیریت فایل ها در حافظه موبایل، تایپ و ارسال SMS با کامپیوتر، اتصال موبایل به اینترنت توسط اینترنت کامپیوتر، آپدیت کردن سیستم عامل گوشی، ایجاد پشتیبان (Backup) از قسمتهای مختلف گوشی (مثل دفترچه تلفن)، تبدیل فرمت های فیلم موبایل به کامپیوتر و بالعکس، کپی فایل ها از کامپیوتر به موبایل و بالعکس، و بسیاری کارهای دیگر را میتوان توسط این نرم افزار انجام داد.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 10:30 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار کپی برداری از CD و DVD های غیر قابل کپی - Blindwrite Suite 7

بازدید: 2729
نرم افزار کپی برداری از CD و DVD های غیر قابل کپی - Blindwrite Suite 7

نرم افزار کپی برداری از CD و DVD های غیر قابل کپی

Blindwrite Suite 7

 

احتمالا شما هم با CD یا DVD هایی که امکان کپی گرفتن از آنها وجود ندارد مواجه شده اید. این مشکل معمولا به دلیل وجود قفل یا خط و خش زیاد روی دیسک به وجود میآید. در برخی از DVD های اورجینال (مخصوصا بازی های اورجینال) حتی اگر بتوانید کپی هم بگیرید، آن کپی کار نخواهد کرد.

 

نرم افزار Blindwrite Suite مخصوص کپی برداری از اینگونه دیسک ها طراحی شده است. این نرم افزار همانطور که از اسمش پیداست، کاری به سکتورهای خراب، قفل، یا خط و خش روی دیسک ندارد و به طور کورکورانه سطح دیسک (CD/DVD) را طی کرده و هر جا اطلاعات قابل کپی پیدا کند آن را خوانده و کپی برداری میکند.

 

به این ترتیب میتوانید یک نسخه پشتیبان از CD یا DVD های اصلی خود تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل، بتوانید از نسخه پشتیبان استفاده نمایید.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 13:30 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نسخه جدید نرم افزار چند رسانه ای کوئیک تایم - QuickTime Pro 7.7

بازدید: 2453
نسخه جدید نرم افزار چند رسانه ای کوئیک تایم - QuickTime Pro 7.7

دانلود نسخه جدید نرم افزار چند رسانه ای کوئیک تایم

QuickTime Pro 7.7

 

مجموعه نرم افزارهای چندرسانه ای کوئیک تایم (QuickTime) جزو قدیمی ترین و با سابقه ترین نرم افزارهای مالتی مدیا هستند. این نرم افزار در ابتدا برای سیستم های مکینتاش طراحی شد و پخش کننده فرمت مخصوص خود بود. اما با فراگیر شدن فرمت های صوتی و تصویری کوئیک تایم، نسخه های مخصوص ویندوز آن نیز ارائه شد تا کاربران ویندوز هم بتوانند از رسانه های مبتنی بر Quick Time استفاده کنند.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام نصب یک نرم افزار، پیغام خطایی مبنی بر نصب نبودن QuickTime ظاهر شود. این مسئله به دلیل استفاده فراگیر از کدک های کوئیک تایم در نرم افزارهای چندرسانه ای است.

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار QuickTime Pro را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار شامل Player مخصوص پخش فیلم و آهنگ، و همچنین مجموعه کامل Codec های کوئیک تایم است. یعنی اگر برای نرم افزار دیگری نیز نیاز به کوئیک تایم داشته باشید با نصب این برنامه مشکل برطرف خواهد شد.
 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 13:8 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

بازی مرده متحرک، فصل غریزه نجات - The Walking Dead, Survival Instinct

بازدید: 2416
بازی مرده متحرک، فصل غریزه نجات - The Walking Dead, Survival Instinct

سریال مرده متحرک (The Walking Dead) چند سال است که به صورت دنباله دار از شبکه های تلویزیونی دنیا پخش میشود و هنوز هم پخش آن ادامه دارد. این سریال را میتوان با سریال هایی مثل گمشده (Lost) و فرار از زندان (Prison Breack) مقایسه کرد.

 

ماجرای این سریال از این قرار است که دنیا رو به نابودی رفته و همه انسان ها تبدیل به زامبی شده اند. قهرمان داستان این سریال (Daryl Dixon) جزو معدود افرادی است که هنوز انسان است و باید برای زنده مانده تلاش کند. مبارزه و فرار او از دست مردگان متحرک یا همان زامبی ها، داستان اصلی بازی را شکل میدهد. در راه تلاش برای زنده ماندن، او از اسلحه های مختلفی که به دست میآورد نیز استفاده میکند.

 

بازی های مختلفی از روی این سریال تولید شده اند. اما فقط بازی کمپانی Telltale Games توانسته است حق مطلب را ادا کند.

 

داستان بازی The Walking Dead, Survival Instinct دقیقا از روی خط اصلی سریال ساخته شده است. در این بازی شما در دنیایی که توسط زامبی ها اشغال شده است تنها مانده اید و باید با کمک اسلحه هایی که پیدا میکنید جان خودتان را نجات دهید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 12:27 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D

بازدید: 14472
دسته بندی: بازی کامپیوتر,اکشن,,
دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D

سبك جديدي كه براي مجموعه بازي پرفروش Commandos در نظر گرفته شده است به گونه اي مي باشد كه شما را به قلب يك نبرد اكشن در سبك اول شخص ميبرد (3D FPS). حوادث بازي مربوط به روزهاي ناخوشايند جنگ جهاني دوم در اروپا ميشود. ماموريت اصلي شما در اين بازي اين است كه نيروهاي واحد Strike Force را به پشت خطوط دفاعي دشمن هدايت كنيد و در آنجا يك رشته عملياتهاي منظم و مرتبط را در خاك كشورهايي چون فرانسه، روسيه و نروژ به انجام برسانيد.

عمليات هاي بازي بر دو گونه هستند. برخي از آنها يك اكشن خالص هستند . برخي ديگر نيز عملياتهايي مخفيانه هستند كه اين ماموريت ها توسط كلاه سبز ها، تك تيرانداز ها و نيروهاي ويژه جاسوسي انجام ميشوند. در حقيقت در اين بازي براي رسيدن به اهدافتان بايد از تمام روشهاي ممكن در جنگ استفاده كنيد. در طي بازي شما نيروهاي گوناگوني مانند كلاه سبز، تك تيرانداز و ... در اختيار داريد كه به راحتي مي توانيد نفر خود را در ميان آنها جا به جا كنيد. عملياتهاي بازي نيز شامل 14 مرحله در قالب سه عمليات اصلي در خاك كشورهاي فرانسه، روسيه و نروژ ميشود.

برای دانلود بازی به ادام  مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 12:13 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار جلوگیری از خاموش شدن کامپیوتر - Dont Sleep 3

بازدید: 1808
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار جلوگیری از خاموش شدن کامپیوتر - Dont Sleep 3

وقتی ویندوز 7 یا 8 را روی لپتاپ نصب میکنید خودش تنظیماتی را انجام میدهد که باعث میشود سیستم بعد از مدتی غیر فعال بودن به صورت اتوماتیک خاموش شود. تنظیمات خاموش شدن اتوماتیک سیستم در همه نسخه های ویندوز وجود دارند. اما گاهی اوقات بدون اینکه شما متوجه شوید این تنظیمات توسط ویندوز یا یک نرم افزار جانبی تغییر میکند. همین باعث میشود کامپیوتر شما در زمانی که اصلا توقع آن را ندارید خاموش شود.

 

خاموش شدن اتوماتیک سیستم فقط مختص لپتاپ نیست و در مورد PC هم اگر تنظیمات توسط ویندوز تغییر کرده باشد ممکن است با این مشکل مواجه شوید.

 

هر چند این موضوع برای صرفه جویی در مصرف انرژی است، ولی ممکن است گاهی دردسر ساز شود. در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که جلوی خاموش شدن اتوماتیک سیستم را خواهد گرفت.

 

نرم افزار Don't Sleep (نخواب!) مراقب است تا سیستم بدون اجازه و تایید از طرف شما به هیچ وجه خاموش نشود.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 12:10 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار پاکسازی ویندوز و حفاظت از حریم شخصی - Privacy Protector 6.5

بازدید: 2083
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار پاکسازی ویندوز و حفاظت از حریم شخصی - Privacy Protector 6.5

 

Privacy در لغت به معنای حریم شخصی است. یعنی هر چیزی که مربوط به شخص خاصی میشود و دیگران نباید از آن اطلاع داشته باشند. نرم افزار Privacy Protector میتواند از حریم شخصی شما در کامپیوتر و اینترنت محافظت کند.

 

ویندوز سابقه بسیاری از فعالیت های کاربر را در خود ذخیره میکند. این قابلیت اگرچه باعث دسترسی سریع تر به اطلاعات میشود، اما در کامپیوترهایی که بین چند نفر مشترک هستند ممکن است دردسر ساز شود. نرم افزار Privacy Protector با پاکسازی سیستم و حذف آثار فعالیت شما در ویندوز و اینترنت، باعث میشود تا دیگران نتوانند از کارهایی که شما در سیستم انجام داده اید مطلع شوند.

 

اگر شما کامپیوتر کاملا شخصی دارید باز هم نرم افزار Privacy Protector راهکار های خوبی برای حفظ حریم شخصی دارد. این نرم افزار میتواند با حذف سوابق شما در سایت های مختلف، امکان دسترسی بدافزارها به اطلاعات شخصی شما را غیر ممکن کند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 12:5 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ویندوز 8، نسخه حرفه ای - Windows 8 Professional همراه با فعال سازی

بازدید: 1619
دسته بندی: ویندوز,,
ویندوز 8، نسخه حرفه ای - Windows 8 Professional همراه با فعال سازی

با گذشت دو ماه از ارائه ویندوز 8 نسخه Enterprise و استقبال کاربران، اکنون سرزمین دانلود معرفی میکند:

ویندوز 8 حرفه ای، نسخه 32 و 64 بیتی

(Windows 8 Professional, 32 & 64 Bit)

 

این نسخه، جدیدترین نگارش از ویندوز 8 میباشد که به صورت رسمی از طرف خود مایکروسافت ارائه شده و هیچ دستکاری در آن انجام نشده است.

 

از امکانات جدید این نسخه از ویندوز 8 میتوان به بهینه سازی USB3 و Bluetooth ، امکان رمز گذاری کامل اطلاعات، تشخیص میزان نور محیط از طریق وب کم و تنظیم خودکار نور صفحه نمایش، رابط کاربری جدید مترو، و سیستم امنیتی پیشرفته آن اشاره کرد.

 

ویندوز 8 حرفه ای در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده و در ادامه میتوانید هر کدام از این نسخه ها را به همراه فعال ساز کامل ویندوز 8 دانلود نمایید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 11:43 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

ویندوز 7 نسخه 2013 - Windows 7 Ultimate SP1 2013, 32-64 Bit

بازدید: 2309
دسته بندی: نرم افزار,ویندوز,,
ویندوز 7 نسخه 2013 - Windows 7 Ultimate SP1 2013, 32-64 Bit

روژدانلود، به عنوان پیشتاز ارائه نسخه های جدید ویندوز در بین سایت های فارسی زبان، تقدیم میکند:

ویندوز 7 نسخه 2013 -  Windows 7 Ultimate SP1 2013, 32 & 64 Bit

 

با وجود ارائه ویندوز 8 از طرف مایکروسافت، اما ویندوز 7 هنوز محبوب ترین و پرکاربرد ترین نسخه ویندوز است. بر اساس آمار مرورگرهای وب، همچنان بیش از 70 درصد از کاربران کامپیوتر در سراسر دنیا از ویندوز 7 استفاده میکنند.

 

جدیدترین نسخه از ویندوز 7 که حاوی آپدیت های جدید آن میباشد، چند روز پیش منتشر شد و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت نمایید. این نسخه حاوی ورژن Ultimate میباشد که کامل ترین نسخه ویندوز 7 است.

 

نکته قابل توجه این است که این ویندوز دقیقا بر اساس نسخه اورجینال مایکروسافت بوده و هیچ دستکاری در آن نشده است. در صورت تمایل میتوانید توسط Loader مخصوصی که در این پکیج قرار گرفته است ویندوز خود را فعال سازی و رجیستر کنید تا امکان آپدیت کردن آن نیز وجود داشته باشد. همچنین بوتیبل (Bootable) بوده میتوانید کامپیوتر خود را با آن بوت و راه اندازی کنید.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 11:40 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1

بازدید: 3979
دسته بندی: نرم افزار,اداری ,,
نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1

اسلایدشو چیست؟

به فیلمی که نمایش دهنده چند عکس پشت سر هم باشد و یک موسیقی هم در زمینه آن پخش شود اسلایدشو (SlideShow) میگویند. در اسلایدشو هر عکس با یک افکت زیبا جایگزین عکس قبلی میشود.

 

نرم افزاهای زیادی برای ساخت اسلایدشو وجود دارند. مثلا توسط بیشتر نرم افزارهای ویرایش فیلم میتوان اسلاید شو درست کرد. توسط فلش و پاورپوینت هم میتوان اسلایدشو های زیبایی ساخت. ولی هیچ کدام از اینها نرم افزار اختصاصی ساخت اسلایدشو نیستند.

 

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که کار آن فقط ساخت فیلم های Slide Showاست.

 

نرم افزار GiliSoft SlideShow Movie Creator محصولی از کمپانی GiliSoft بوده و میتواند از روی عکس های شما یک اسلایدشو بسیار زیبا بسازد. کافیست عکس های خود را به این نرم افزار بدهید، افکت بین عکس ها را مشخص کنید، و یک موسیقی زمینه هم برای آن انتخاب کنید. سپس اسلایدشو نهایی را به صورت یک فیم با فرمت دلخواه ذخیره کنید.

 

از این نرم افزار ساخت اسلایدشو میتوان برای ساخت موزیک ویدئوهای ساده (فقط با عکس و آهنگ) هم استفاده کرد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 11:38 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار حرفه ای نظارت بر شبکه - Tsarfin NetInfo 8.3

بازدید: 2173
دسته بندی: اینترنت و شبکه,,
نرم افزار حرفه ای نظارت بر شبکه - Tsarfin NetInfo 8.3

اسم این نرم افزار کاملا دقیق و هوشمندانه انتخاب شده است. Net info (مخفف NetworkInformation) یعنی اطلاعات در مورد شبکه.

 

نرم افزار Net info میتواند اطلاعات دقیق و کاملی در مورد شبکه کامپیوتری در اختیار مدیر شبکه قرار دهد. مدیر شبکه با کمک این نرم افزار قادر خواهد بود تمام بخش های شبکه خود را مدیریت و نظارت کرده و هرگونه مشکلی را پیدا کند.

 

این نرم افزار جزو محبوب ترین ابزارهای مدیران شبکه بوده و برای شبکه های تحت اینترنت، شبکه های اینترانت، شبکه های Lan و Domain قابل استفاده است.

 

نرم افزار Net info حاوی 15 ابزار نظارت و تشخیص برای انواع شبکه های کامپیوتری است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 11:35 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6

بازدید: 3226
دسته بندی: نرم افزار,گرافیک,,
نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6

نرم افزار Flash Professional یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارها برای ساخت انیمیشن های کارتونی دو بعدی، بازی های آنلاین، و بنرهای تبلیغاتی اینترنتی است.


ویژگی اصلی انیمیشن های فلش، استفاده از تصاویر برداری (Vector) میباشد. به همین دلیل حجم فایل های فلش نسبت به سایر فرمت های تصویری بسیار کمتر است. امکان کد نویسی آسان به زبانAction Script برای کنترل اشیا و تصاویر در انیمیشن، از دیگر قابلیت های منحصر به فرد فلش میباشد.


جدیدترین نسخه نرم افزار فلش، یعنی Flash Professional CS6 به تازگی و با مجموعه ای از امکانات و ابزارهای جدید ارائه شده است.

 

از این نرم افزار علاوه بر ساخت انیمیشن، بنر، و بازی های آنلاین، میتوانید برای طراحی منو های مالتی مدیا (مثل اتوران CD) و همچنین نرم افزارهای آموزشی نیز استفاده کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 11:29 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ضد جاسوسی (شکارچی جاسوس) - Spy Hunter 4.1

بازدید: 2292
دسته بندی: نرم افزار,امنیت,,
نرم افزار ضد جاسوسی (شکارچی جاسوس) - Spy Hunter 4.1

دانلود نرم افزار ضد جاسوسی (شکارچی جاسوس)

Spy Hunter 4.1

نرم افزار SpyHunter یک شکارچی واقعی است! این نرم افزار میتواند برنامه های جاسوسی را در ویندوز شما شناسایی و شکار کند.

 

برنامه های جاسوسی بر خلاف ویروس ها، فایل های شما را آلوده نمیکنند. بلکه اطلاعات مهم شما را میدزدند. اطلاعاتی مثل سوابق گشت و گذار شما در اینترنت، شناسه و پسورد شما در سایت های مختلف، شماره حساب های بانکی، و ... از جمله مهم ترین اهداف برنامه های جاسوسی هستند.

 

بیشتر آنتی ویروس های معروف دارای قابلیت شناسایی برنامه های جاسوسی هستند. اما نرم افزارSpyHunter به صورت اختصاصی برای شناسایی هرگونه فعالیت جاسوسی در سیستم شما طراحی شده است. این نرم افزار میتواند سیستم شما را اسکن کرده و هر گونه کد جاسوسی را شناسایی و حذف کند.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار این است که در هنگام گشت و گذار اینترنتی نیز از اطلاعات شما در برابر سایت های آلوده محافظت میکند.

 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 11:26 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 12 صفحه بعد

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 352
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 12
بازدید دیروز بازدید دیروز : 21
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
آي پي امروز آي پي امروز : 4
آي پي ديروز آي پي ديروز : 7
بازدید هفته بازدید هفته : 4904
بازدید ماه بازدید ماه : 7839
بازدید سال بازدید سال : 18619
بازدید کلی بازدید کلی : 152206

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.191.254.106
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

از عملکرد روژدانلود راضی هستید

درباره ما

مرجع تخصصی دانلود نرم افزار کامپیوتر،موبایل،فیلم،بازی و نرم افزار هایه کاربردی

مطالب پربازدید

آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable
آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید
دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D
نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2 نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2
آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش
بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred
بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC
نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android
توجه توجه
نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC
بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City
دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate
بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game
بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag
بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game
نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android
نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5 نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5
بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max
مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti
آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi) آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi)
مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete
نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4 نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4
نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9 نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9
بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7 بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7
آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق
نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition
فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator
نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1 نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1
نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1 نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1
نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android
نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows
مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full
کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key
نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5 نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5
نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update
نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8 نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8
بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood
کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری
نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6 نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6
نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder
بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game
آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up
نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418 نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418
بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game
نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS
آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7 آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7
نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6 نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6
نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8 نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8
نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1 نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1
ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014 ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014

مطالب تصادفی

نرم افزار محدود کردن اینترنت - Internet Lock 6 نرم افزار محدود کردن اینترنت - Internet Lock 6
دانلود رایگان بازی Confrontation برای PC دانلود رایگان بازی Confrontation برای PC
نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6 نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6
نرم افزار ویرایش فایل های SWF فلش - SWF Decompiler Magic 5.2 نرم افزار ویرایش فایل های SWF فلش - SWF Decompiler Magic 5.2
نرم افزار آنتی تروجان - Loaris Trojan Remover 1.3 نرم افزار آنتی تروجان - Loaris Trojan Remover 1.3
آموزش تنظیمات اولیه موبایل و تبلت اندروید آموزش تنظیمات اولیه موبایل و تبلت اندروید
آموزش حذف دکمه Shutdown از صفحه Login ویندوز آموزش حذف دکمه Shutdown از صفحه Login ویندوز
آموزش گرفتن ScreenShot از محیط ویندوز 8 آموزش گرفتن ScreenShot از محیط ویندوز 8
مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti
نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418 نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418
نرم افزار حذف قسمتی از عکس - Teorex Inpaint 5.6 نرم افزار حذف قسمتی از عکس - Teorex Inpaint 5.6
نرم افزار طراحی منو و ساخت DVD فیلم - DVDStyler 2.6 نرم افزار طراحی منو و ساخت DVD فیلم - DVDStyler 2.6
نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم (نقاشی با مداد) - Sketch Drawer 1.3 نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم (نقاشی با مداد) - Sketch Drawer 1.3
آموزش فعال کردن Update ویندوز XP آموزش فعال کردن Update ویندوز XP
نرم افزار ساخت کمیک استریپ - Comic Life 2.2 نرم افزار ساخت کمیک استریپ - Comic Life 2.2
آموزش فرستادن فایل های بزرگ با ایمیل آموزش فرستادن فایل های بزرگ با ایمیل
آموزش افزایش سرعت کامپیوتر برای اجرای بازی آموزش افزایش سرعت کامپیوتر برای اجرای بازی
نرم افزار قرعه کشی - The Hat 3 نرم افزار قرعه کشی - The Hat 3
آموزش شروع کار با لپ تاپ آموزش شروع کار با لپ تاپ
گلچین بهترین فونت های انگلیسی برای طراحان - Font Collection for Designers گلچین بهترین فونت های انگلیسی برای طراحان - Font Collection for Designers
آموزش جلوگیری از هک آموزش جلوگیری از هک
نرم افزار استیم، برای اجرای بازی های شرکت valvE (نسخه جدید) - valvE Steam 2014 نرم افزار استیم، برای اجرای بازی های شرکت valvE (نسخه جدید) - valvE Steam 2014
بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred
ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014 ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014
جعبه ابزار مایکروسافت، برای فعال سازی تمام نسخه های ویندوز و آفیس - Microsoft Toolkit 2.5.2 جعبه ابزار مایکروسافت، برای فعال سازی تمام نسخه های ویندوز و آفیس - Microsoft Toolkit 2.5.2
مرورگر گوگل کروم، نسخه 36 نهایی - Google Chrome 36 Final مرورگر گوگل کروم، نسخه 36 نهایی - Google Chrome 36 Final

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روژدانلود و آدرس rojdl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود